Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Εχμμμ.. και τώρα τι??!!

Ναι, δηλώνω αναποφάσιστη. Ναι, έχω κάνει πράγματα που μετά τα έχω μετανιώσει. Ναι, δεν έχω κάνει πράγματα και μετά το έχω μετανιώσει. Αλλά αν δεν πάρεις ρίσκα σε αυτή τη ζωή και πολύ περισσότερο, τώρα!, τότε πότε? Μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα, για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας.!
Και τώρα?! Ε και τώρα, κάνουμε το σταυρό μας και περιμένουμε για μια θετική εξέλιξη. Κι αν δεν είναι θετική?! Κι αν δεν υπάρχει εξέλιξη γενικότερα?! Πφφφ...

Παρασκευή βράδυ και άρχισα τις βλακείες... Ας πάω για ύπνο καλύτερα!

Υ.Γ. Gilly σ'αγαπώ..! :)

2 σχόλια:

  1. Sallyyyy κι εγώ σ'αγαπώ μωρό μου <3 γι'αυτό είμαστε αναποφάσιστες ρε, γιατί κυνηγάμε τη σωστή λύση μη χέσω. Κι εγώ που μετανιώνω μόνο για πράγματα που έχω κάνει τι κατάλαβα μου λες; Είναι αυτό το αναθεματισμένο τείχος αναποφασιστικότητας που προσπαθώ να ρίξω τις τελευταίες βδομάδες μπας και κάνω κάτι σωστό επιτέλους! Care to help? Να ρίξουμε και το δικό σου! Άντε, να βρούμε την ησυχία μας και οι 2 finally. Άντε γιατί...άντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε γιατί άντε..! Καλά το είπες.

    /me πάει αποθήκη πάρει βαριοπούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή