Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

.ςέγαλλΑ

Τελείωσε, το πήρα απόφαση. Θα βάψω τα μαλλιά μου ξανθά και θα το παίζω χαζογκόμενα! Γιατί με την έξυπνη και την επιστήμονα δεν τα πάμε καλά. Τι με κοιτάς και απορείς, αυτές περνάνε καλύτερα σε αυτή τη ζωή μη σου πω. Κάνουν ό,τι βλακεία τις κατέβει στο κεφάλι και, από εσένα και από εμένα, έχουν το ακαταλόγιστο και όλα μέλι γάλα!

Λοιπόν, θα γίνω ξανθιά, το αποφάσισα! Και τώρα που το σκέφτομαι, έχω και έναν φίλο που με λέει έτσι για να με πειράξει.. Βρε μήπως να το ξανασκεφτώ;;

Τρελόκοσμος ναούμε!

Αυτή είμαι και οποιανού του γουστάρει! Άντε γιατί..........άντε!

(και τα μαλλάκια μου ΔΕΝ τα πειράζω!)

2 σχόλια:

  1. Τι είπες;;; Δεν τα πειράζεις;;; :Ρ Δες κι εμένα που 'χα γίνει ξανθιά και έβγαλα το άχτι μου, τι κατάλαβα; Πάλι στα μαύρα γύρισα στο τέλος ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή