Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Καλημέρες!

Ναι ξέρω.. έχω δουλειά, αλλά μένω μπροστά στον υπολογιστή σπαταλώντας χρόνο. Ουφφφ.. πόσο δύσκολο είναι να πάρεις την απόφαση να κάνεις κάτι. Ακόμη κι αν αυτό το "κάτι" είναι μια εργασία που ΠΡΕΠΕΙ να τελειώσεις επιτέλους και να παραδώσεις!

Αλλά πάντα έτσι δεν κάνουμε; Καθυστερούμε και όταν πλησιάζουν οι ημερομηνίες τρέχουμε και δεν φτάνουμε! Εντάξει, δε λέω, είμαι και από μόνη σε τέτοια φάση, είναι λίγο και οι καταστάσεις γύρω που δεν ευνοούν και έρχεται και (δεν) δένει το γλυκόοοοο! Το περιβάλλον είναι κάπως, συνέχεια κάτι θα προκύψει, δεν είμαι και μόνη μου αυτό το σπίτι στην τελική! Αλλά η αλήθεια είναι πως και μόνη μου, όλο και κάτι άλλο θα έβρισκα.. Ναι, θα έβρισκα. ΑΛΛΑ! Αλλά, κάποια στιγμή το αποφασίζω και το ΠΡΑΤΤΩ! Αμέεεεεεε.. ;)

Εδώ όμως, όταν πια παίρνω την απόφαση να το κάνω πράξεις τις λέξεις, τσουπ! κάτι σκάει στη μέση και τα αφήνω. Πφφφ.. Δεν είναι κατάσταση αυτή! Ενίσταμαι κύριε πρόεδρε..!

Άντε πάω τώρα που το πήρα ζεστά το θέμα, ακούγοντας αυτό που μου φτιάχνει και τη διάθεση.

Love Coldplay! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου