Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Για ποιον είναι το βραβείο?

Αρχίζοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τη ΜcFarland για το βραβείο που μου απένειμε..! :) Η αλήθεια είναι ότι το είδα χθες το βράδυ, αλλά μετά από λίγο κρασί και πολλές βλακείες που άκουσα ψες, δεν ήταν για να απαντήσω..

Χμμ.. δηλαδή τώρα θα πρέπει να παραθέσω και εγώ τα 7 κακά της μοίρας μου, έτσι;

Κρατηθείτε:

1) Είμαι απίστευτα αναποφάσιστη. Θέλω χρόνο να σκεφτώ και να αποφασίσω, μη με πιέζετε..!
2) Μπορώ να αλλάζω διάθεση τόσο γρήγορα που ώρες ώρες με εκνευρίζω.
3) Αγαπάω τη βροχή, κι ας γκρινιάζω πως όταν βρέχει δε μπορώ να πάω πουθενά (ναι ναι, είμαι από ζάχαρη και θα λιώσω!)
4) Έχω μια κιθάρα που προσπαθώ να μάθω να παίζω και πάντα έχω στο μυαλό μου να κάνω μαθήματα, αλλά ποτέ δεν το κάνω.. Αν τα ξεκινήσω, θα σας πω και τότε πραγματικά θα είμαι για βραβείο.
5) Με εκνευρίζει να με στήνουν στα ραντεβού, αλλά με εκνευρίζει και η συνέπεια της Gilly όσον αφορά στο χρόνο συνάντησης. Έχω πρόβλημα σε λέω..!
6) Βλέπω περισσότερο ποδόσφαιρο απ' ότι θα ήταν αναμενόμενο για τα κοριτσάκια της ηλικίας μου.!
7) Λατρεύω τα παγωτά και θα μπορούσα άνετα να τρέφομαι αποκλειστικά με αυτά.!


Τη σκυτάλη, και το βραβείο, θα το δώσω στον Sentman9 που είναι και Παυλιδικός..! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου