Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Προκοπές.

Σήμερα με έπιασαν οι προκοπές και είπα να καθαρίσω το δωμάτιό μου. Αφού θα μείνω εδώ αυτόν τον χειμώνα, τουλάχιστον ας το διαμορφώσω όπως θέλω εγώ.. (όχι ότι το είχε διαμορφώσει κάποιος άλλος, αλλά μια αλλαγή που και που δεν είναι άσχημη).

Και συνήθως αυτές είναι οι στιγμές που σου δίνουν την ευκαιρία να ξεχαστείς στις σκέψεις σου. Πετάω ένα "Θα καθαρίσω το δωμάτιό  μου", αρματώνομαι με την ηλεκτρική σκούπα, τα ξεσκονιστήρια και τα συναφή, κλείνομαι στο δωμάτιο, βάζω τέρμα τη μουσική και κανείς δε μου λέει και τίποτα. Αυτό μου άρεσε να το κάνω από πιτσιρίκι. Είναι καλύτερα να καθαρίζεις εσύ, παρά να αφήνεις τη μαμά να μπαίνει και να έχει πλήρη πρόσβαση στα πράγματά σου, αυτό ήταν το σκεπτικό τότε..!

Βρήκα διάφορα πραγματάκια που είχα ξεχασμένα, και άλλα τόσα που γνωρίζω την ύπαρξή τους, αλλά ακόμη τα κρατάω.. Ανάμεσά τους βρίσκεται και μια άθλια απερίγραπτου χρώματος τσάντα, κάτι ανάμεσα σε φούξια και κοραλλί.. Απορώ, τι σκεφτόμουν όταν την αγόραζα;;;;
Μερικά είναι για μετακόμιση στη σοφίτα και μερικά για τον κάδο ανακύκλωσης, αλλά συνέχεια το αναβάλω. Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει και αυτό . .

Ίσως την επόμενη φορά που θα με πιάσουν πάλι οι προκοπές..! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου