Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Τζα!

Εδώ είμαι και εγώ. Ναι, κάααααπου εδώ δηλαδή. Έχω μέρες να γράψω, όχι ότι δεν είχα υλικό για να γράψω, αλλά γιατί δεν είχα και πολύ χρόνο να καθίσω και να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά. Πρέπει να σου πω πως είχα τουλάχιστον 3 κείμενα μισοπλάσει στο μυαλό μου, αμέεεε...

Αλλά ξέρεις, από δω κι από κει, δεν έμπαινα στον κόπο να κάνω τις σκόρπιες προτάσεις ολοκληρωμένες παραγράφους. Παράγραφοι που, στην τελική, θα λύτρωναν εμένα την ίδια αφού θα έφευγαν από εκεί μέσα που είχαν στριμωχτεί.

Ωραία όλα αυτά θα μου πεις, αλλά δε λες αυτό που θες! Ε εντάξει μωρέ, γυναίκα είμαι, λίγη πολυλογία παραπάνω είναι αναμενόμενη.. όχι;; :)

Και στην τελική αυτή είναι μια ανάρτηση εξιλέωσης. Στην επόμενη θα μπω στα θέματά μου. Μείνετε συντονισμένοι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου